
Lørdag fyller vi plassen utenfor Vinslottet med fart, lek, musikk og aktiviteter for hele familien – og samtidig løper vi for en viktig sak!
Sammen med Barnekreftforeningens innsamlingsaksjon «Løp for meg» inviterer vi barn og unge til et morsomt barneløp til støtte for barn og familier som er rammet av kreft.
🏃♀️ Startskuddet går kl. 12:00!
Ta på joggeskoene og bli med! Løypa passer perfekt for barn og unge, men foreldre, besteforeldre og andre heiagjenger er selvfølgelig velkommen til å delta. Alle som løper får eget startnummer og medalje 🥇
🎟️ Billetter kjøpes via Spleis eller enkelt på stedet. Det er plass til alle!
Alle inntekter går til forskning på barnekreft og Barnekreftforeningens viktige arbeid for barn og unge som rammes av sykdommen.
🌟 Mellom kl. 11:00 og 14:00 byr vi på masse moro:
🪩 Ansiktsmaling
🎨 Kreativt tegnebord
🤸 Big Foot-hinderløype
🎤 DJ Walkie-show kl. 13:00
✨ Arrangementet er gratis og åpent for alle.
Ta med familien, inviter venner og bli med på en dag fylt med glede, aktivitet og fellesskap – samtidig som vi sammen bidrar til en viktig sak.